Wednesday, October 8, 2008

Kurang ajar betul:Teresa Kok-Komen penulis dari email

Salinan tulisan ini diambil dari email berantai, walaupun bukan aku yang menulis atau merakam gambar ini, tapi atas rasa tanggungjawab sebagai orang Islam, perlulah perkara ini dihebahkan.



Gambar: Akhirnya Teresa Kok berpuas hati kerana apa yang dia mahu sudah tercapai dengan memadamkan tulisan jawi di papan tanda nama jalan di Bukit Bintang. Selepas ini apa lagi yang akan di buat oleh orang kafir ini?


(Gambar: Teresa yang anti Tulisan jawi) 
Teresa Kok mengepalai satu petisyen penduduk di Puchong kepada Datuk Satim Diman (ADUN Seri Kembangan) mencadangkan agar azan diperlahankan kerana didakwa menggangu ketenteraman penduduk. Ianya sama seperti cadangan Tan Seng Giaw (Ahli Parlimen Kepong) dalam parlimen pada tahun lepas. Di manakah Hassan Ali (Exco dari PAS) dalam hal ini? Bukankah tindakan itu jelas jelas menentang Islam?












2 comments:

Awang Kata said...

Teresa dan konco-konconya bertindak seperti orang tidak sedar diri. Beliau cuba menafikan Ketuanan Melayu di negara ini dan terlupa bahawa negara ini masih berajakan raja Melayu.

Kenapa perjuangkan hanya tulisan Cina dan Tamil tetapi tidak dengan bahasa-bahasa lain misalnya bahasa Orang Asli. Rakyat negara ini pelbagai golongan dan tidak hanya Melayu, Cina, dan India.

Khapeace Khalead said...

Betul-betul