Dairi : Detik 2009

Salam semua, sakit la belakang aku sejak akhir0akhir ni, sakit sendi-sendi, tapi tak demam, takut kena demam apa yek tu yang baru merebak tu, Kampucea, huhuhuhu, demam Chikungunya la, huhuhuhu.
Saja nak sembang pasal detik 2009, apa korang buat? Aku dah ader plan, huhuhuhu, jomla sama-sama join, ikut aku kerja, malam 31 tu machine kat tempat aku off, so 1 / 1 / 09 akan keja macam biasa sebab ada outage selama sepuluh hari , wuah, wuah, wuah.... tahun ni tak leh nak ber ho ha macam tahun lepas. Emmmmm.
Hari Krismas semalam, penat satu badan aku dok jejalan kat KL, kekawan semua turun KL, sampai ke tengah malam baru balik, nasib baik ada orang antar ke Klang, kalau tak naik train la aku, malas la nak gi KL naik kate, malas sangat la aku ni.huhuhuhu.
Oklah, pada semua, selamat bercuti panjang, ramai yang habiskan cuti tahunan, aku jer takleh habiskan, huhuhuhu, banyak keje ( tapi sempat tulis blog ni, huhuhuhu)

Comments

Popular Posts