Buat Duit Online dengan mengisi survey


Buat Duit Online dengan mengisi survey dengan AW Surveys. Program ini agak mudah kedengaran.. aku pun tak berapa nak percaya.. tapi ada yang tunjuk bukti duit dah masuk paypal... tengok gambar bawah ni.. Bukan aku punya.. Aku ambil orang punya tu.. 

Banyak jugak tu.. Tapi aku ni memang takkan percaya bulat2 tanpa mencuba.. jadi aku akan mencuba program ini... Tambahan pulak benda free.. Korang akan dapat USD6 bila mendaftar sekarang.. Tak salah mencuba.. Oleh kerana aku pun baru nak mencuba benda ni.. Aku menjemput semua untuk mencuba program ini... klik sini untuk mendaftar dengan AW Surveys 

Bagaimana cara buat duit online dengan AW Surveys ni..? Selepas mendaftar, laman tu akan bagi link untuk untuk halaman seterusnya. Lepas klik akan keluar satu halaman, pastu ko bagi review dalam tiga patah perkataan dalam ruang dia bagi tu, buat ayat mudah, senang jer, contoh ayat :
  • this is a great website... 
  • great making money site... 
  • cool website ever... 
Bila siap.. klik link lain pulak... ada yang dibayar USD$1 - USD$10... review semua... bukak setiap hari... link juga akan dihantar ke e-mail... Duit boleh dikeluarkan ke paypal setelah mendapat minima $75.

Kalau dah dapat income aku akan update disini.. kalau tak dapat, kita sama2 tinggalkan... Selamat mencuba..

Comments

Popular Posts