Ole-Ole Bali - Makan tengahari kat Sunway Pyramid

21 Oktober 2008;22.52: Salam semua, hari nak kongsi gambar-gambar aku makantengahari kat Ole-Ole Bali kat Sunway Pyramid. Secara keseluruhannya okla. Cuma ada menu yang aku tak gemar rasa masakannya macam biasa saje. Tapi untuk sesiapa yang nak sikit eksklusif, tersorok dan tenang, tempat agak sesuai. Aku makan Ayam Bubu dan Mango Shake ( memang sedap air dia)



Secara keseluruhannya, ruang yang digunakan sangat menarik, tapi kadang-kadang nampak semak, terlalu banyak aksesori agaknya.



Suka sangat kawasan ini, tapi aku makan kat luar la, malas nak makan kat dalam. Ada kawasan yang agak gelap, sederhana gelap, terang dan sangat terang. Jadi ikutla mood masing-masing.




Menu dia,emmmmmm.........biasa sajer, tak cukup kreatif. Kena buat betul betul, nampak restoren murahan.



Susunan gambar dalam menu nampak berserabut, susah nak baca, tulisan tenggelam dalam menu.




Menu istimewa : Ole - Ole Bali. Sedap-sedap





Ni pun sedap, tak ingat namanya.

Comments

uNcLe TiEf said…
biler nak belanja aku makan kat sini...mengidam nie...huhuh
Papa-NtiQ said…
Hi...cakap pasal ole ole bali ni...saya baru jer upload gambar2 dalam blog saya masa makan kat sana dgn famili. Memang best dan lokasi nye pun bagus. Lepas makan bolih sambung shopping2 kan.
Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com banyak lagi tempat2 makan yang saya masukkan. Topik pun pasal makan jer 100% takde topik2 lain hehe....
Dan kalu minat tu follow la yer blog saya TQ

Popular Posts