Selamat Pengantin Baru Hizami dan Hafiza


( Gambar ni aku nampak pendek sebab berdiri bawah lagi dari Hazami, saya bukan pendek ya, lagi gambar, sila klik sini)

20 Oktober 2008:5.00 Petang. Salam semua. Selamat Hari Isnin, mesti ada yang masih malas nak bekerja ni. Aku pun sama. Kali ni aku nak kongsi gambar-gambar perkahwinan antara Hizami ( bukan penyanyi Hazami tu ye ) dan pasangannya Hafiza. Hizami ini kawan aku sejak dari matrikulasi N9, pastu aku masuk UKM, dia pun masuk UKM. Aku dapat Kolej KIY, dia pun dapat Kolej KIY. Dah takdir kot. Tapi subjek tak sama. Aku ambil lain dia ambil lain. Bertempat kat Senawang, aku gi dengan kawan-kawan satu matrikulasi N9, 2 kereta, Ajim dan Khalil, terima kasih sebab menyediakan kenderaan secara percuma (Khalil bawa kereta Honda Accord dia macam nak terbang 160 -180KM/h). Kecut perut aku. Hahahah, apa pun, Selamat Pengantin Baru Hizami dan Hafiza. Semoga bahagia ke anak cucu.

(Ada persembahan gamelan;lagi gambar, klik sini)

(Selamat Pengantin Baru Hizami dan Hafiza. Semoga bahagia ke anak cucu;lagi gambar, sila klik sini)

Comments

Popular Posts