Thursday, November 13, 2008

Dairi : Asyik-asyik salah eja nama aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_



Huhuhuu, tu bukan nama aku, nama aku Mohd Fairus Khafiz bin Khalid, bukan Fairuz, orang selalu silap. Kesilapan selalunya yang diorang buat:


  • Mohd Fairuz Khafis bin Khalid

  • Mohd Fairuz Khafiz bin Khalid

  • Mohd Fairus Khafis bin Khalid

  • Muhammad Fairus Khafiz bin Khalid

  • Md Fairus Khafiz bin Khalid

  • Fairus bin Khalid

  • Khafiz bin Khalid

  • Fairus bin Khafiz

Kadang-kadang malas nak layan kalau orang tulis nama kita salah, tapi kalau dah melibatkan kad atau sebagainya, naik bengang tul. Kiter dah tulis elok elok pun masih buat kesilapan lagi. Apala diorang ni, tak reti embacaka?


Gambar kat atas masa gi AnW kat Bukit Tinggi Klang, bukan nama aku pun, tu nama pekerja tu, sajer ambik buat cerita kat sini. Cun tu. Saper nak berkenalan, meh bagi sms kat aku 019 10111213141516, hihihihih. Layan................

2 comments:

aShaBuLz said...

a&w bukit tinggi klang? ngeh3.....serang!!!!

Khapeace Khalead said...

Hahaha, bukit tinggi takde AnW.hihihihi