Saturday, November 8, 2008

Perhatian: Ada orang menyamar guna ID dan gambar saya di YM

Kepada semua yang mengenali saya, sila ambil perhatian, ada orang telah menyamar jadi aku di YM dengan mengunakan ID khapeacekhaleed, orang ini telah mengunakan gambar saya dan telah menyebabkan salah paham yang sangat teruk dikalangan kawan-kawan aku. Aku masih tak tahu kenapa dia nak buat camtu. Pada semua, aku cuma mengunakan ID YM fairus_sgsb@yahoo.com. Tiada ID lain, so, kalau ada apa, bagi tau aku kat email, mrximen@gmail.com. Pada yang membuat penyamaran ID, harap-harap sedarlah, kamu telah membuat aku dan orang lain menjadi teruk dengan sikap bangang kamu. Harap Tuhan tunjukkan jalan bagi orang semacam ini. Amin. Yang lain berhati-hatilah.

4 comments:

AMAD said...

OMG!!! yer ke ada org cmtu apa tujuan dia tu yerk!! kesian kat ko...

ArnabGumuk said...

bro..i just tag u..do visit my blog k!!hehehehe

Khapeace Khalead said...

yelah, tak tahula, apa niatnya tapi org tu dah menyusahkan aku, arrgh

gidong said...

saya pun kena dulu .. giliran ko kena tp relax org tu akan bosan gak nanti hehe