Saturday, December 20, 2008

Dairi : Antara cerita terbaik pernah aku tengok, aku nak tag korong buat jugak


The Beautiful Mind

The Shawshank Redemtion

The Godfather

The Lord Of The Rings
Forrest Gump

The Green Mile

Matrix

Contact

Gladiator

How To Lose Guy in 10 Day

Dark Night

Babel

Kalau korang berani, buat la, aku tag korang semua, kalau korang tak buat korang memang 
_ _ _ _ _ !

6 comments:

budleee said...

hehe okay2 jap yer

kami said...

pantang berendur sebelum kalah.. nak tau gak ayat akhir tu akan kena ape?ha

Khapeace Khalead said...

Hahaha, buat-buat, fiz tunggu, pada KAMI, _ _ _ _ _ ialah, mana leh bagi tau,hihihi

guapunyahal said...

fuh..tak pernah kena tag.. nanti gua buat yer.. hehe

gidong said...

napa filem Narnia tak ada dlm list huhu

sodep said...

alamak.. tak semoat buat lar bro..:P