Dairi : Antara cerita terbaik pernah aku tengok, aku nak tag korong buat jugak


The Beautiful Mind

The Shawshank Redemtion

The Godfather

The Lord Of The Rings
Forrest Gump

The Green Mile

Matrix

Contact

Gladiator

How To Lose Guy in 10 Day

Dark Night

Babel

Kalau korang berani, buat la, aku tag korang semua, kalau korang tak buat korang memang 
_ _ _ _ _ !

Comments

budleee said…
hehe okay2 jap yer
kami said…
pantang berendur sebelum kalah.. nak tau gak ayat akhir tu akan kena ape?ha
Hahaha, buat-buat, fiz tunggu, pada KAMI, _ _ _ _ _ ialah, mana leh bagi tau,hihihi
guapunyahal said…
fuh..tak pernah kena tag.. nanti gua buat yer.. hehe
gidong said…
napa filem Narnia tak ada dlm list huhu
sodep said…
alamak.. tak semoat buat lar bro..:P

Popular Posts