Dairi : Jalan -Jalan cari Sofa kat Harvey Norman ( tengok ajela )


Kuning, macam bukan jiwa aku jer, tapi okla


Salam semua, disebabkan dah takde keja, aku pun jejalan dengan kawan aku gi Harvey Norman sambil berangan, sofa apa la yang ok untuk diletakkan kat umah nanti ( berangan aje la, huhuhuhuhuuhu.) Tak banyak gambar yang sempat ambik sebab banyak sangat sofa, dan semua gambar ni pun tak semua yang cantik. banyak lagi yang cantik. Tengok la, harga dia mahal nak mampus. Belum mampu lagi kot, nantila aku dah kaya nanti, aku beli semua,huhuhuhuhu.

Ni yang paling aku suka, letak kat depan flat screen TV pastu sound system hebat gila, pastu rumah penthouse, tingkat atas nampak satu KL (berangan aje la)


Kemas dan menarik , tapi putih, memag aku tak pandai jaga. Tak boleh la kot


Sekali lagi warna putih, tak cantik la, tak masuk list la.


Alamak kabur la, no comment la.huhuhu


Tak updated langsung sofa ni :(



Comments

Popular Posts