Friday, May 8, 2009

Sinema : Star Trek (2009) - best la citer ni. +B

-
Marathon tgk cerita diteruskan dengan Star Trek (2009). Aku cadangkan korang di la tgk kalau nak tahu asal usul org dalam kapal USS Enterprise tu. Jujur aku cakap aku tak suka tengok citer siri Star Trek ni, TAPI bila aku tengok cerita ni, aku rasa best la pulak. Aku suka tgk citer yang kita tak sangka best, tapi bila tgk, emmmmmm, bagus bagus. Sejak aku tgk citer ni, macam nak tahu lebih banyak pasal citer ni lak. Best. Tak rugi. Aku bagi B+. Wahhhhhh. best best best. Kebanyakan kritik bagi antara B ke A-. Ok la tu. Kat Yahoo. diorang kasik B+. Good. Ader jalan citer la, walaupun banyak boleh diubah jadi lebih mantap :)

Critics Reviews
Average Grade: B+
Boston Globe, Ty Burr"...The greatest prequel ever made." more...
A

Chicago Sun-Times, Roger Ebert"...You want space opera, you got it." more...
C+

Chicago Tribune, Geoff Berkshire"...Succeeds as a first-rate thrill ride." more...
B+

Entertainment Weekly, Owen Gleiberman"With a crew like this, you can welcome the future." more...
A-

No comments: