Sinema : Terminator Salvation - -B

-

Hari - hari diteruskan seperti biasa, ayah aku semakin ok. Maybe hari sabtu ni dia keluar hospital. Cerita di wayang semakin hangat. Cerita seterusnya ialah cerita yang kononya akan jadi " Movie of the Year",Terminator Salvation! tapi bila tengok kutipan pembukaan cerita ni, takdela, banyak sangat, malah kalah kepada Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009) dari segi kutipan. Tah la, aku rasa macam tak best sangat cerita ni, seronok lagi 'Terminator 3: Rise of the Machines'. Rata rata pengkritik bagi C+ berbanding sebelum cerita ni yang dapat B. Aku rasa aku bagi B- la. Takdela teruk sangat tapi ader benda macam tak hebat dalam cerita ni. Mungkin aku jangka cerita ni hebat sangat, tapi bile tgk, just ok aje la. Ok lah, enjoy k.

Comments

Popular Posts