Thanks pd yg wish my Birthday-Dah tua aku,hahahaha

Akhirnya patung singa aku ader pun kawan dia, tu, biri-biri putih, dapat hadiah patung, huhhu.kelakarlak


Salam semua, saya just nak wish time kasih pada semua yang wish birthday kat saya, tak kira guna phone, mms, sms, hi5, myspace, facebook, friendster blog and etc, maaf, saya tak dapat nak reply thanks kat semua yang wish kat hi5, myspace, facebook, friendster sbb kat tempat kerja benda benda tu semua kena block dan broadband saya pun dah di saya potong ( teruk sangat coverage-selalu putus) sbb dah tak tahan. Apa pun thanks semua. :). Pas tu, thanks sesangat pda org yang sediakan kek kat bawah ni. Sayang semua.






Gemukla aku nak abis kan kek ni

Comments

uNcLe TiEf said…
happy balated bro...
huhuhuhuh..
nape the worst beday plak nie??

Popular Posts