Sunday, July 12, 2009

Dairi : Lagi kes pemalsuan identiti di Internet : Facebook lak kali ni-Hati-hati

-
Salam semua, nak gelak pun ada, nak terberak pun ada, tak tahu la, apa la motif orang yang buat kerja ni. Tah apa yang dia nak. Aku pun tak tahu. aku dapat tahu pemalsuan laman facebook ni dari kawan aku, tapi kali ni aku tak kisah sangat sebab dia tak letak gambar. Mulanya aku ingat bukan aku, sebab mungkin ada orang nama Fairus Khafiz gak ( nama aku guna kat Facebook), tapi bila aku tengok tarikh lahir, aiiiii? sama lak, tahun pun sama. Lain macam jer. Dalam tu pun ada Abg Wafa (mesti dia ingat tu aku). Dulu ada org menyamar kat YM, pastu ada dok kutuk kutuk aku dalam blog ni sampai doakan ayah aku mati cepat, ni Facebook lak. Nak kata aku artis, bukan rasanya, nak kata aku kaya, rasanya mcm papa kedana, nak kata hensem, tak gak, tah la.macam-macam la orang kat dunia ni.

No comments: