Dairi ; Rindu Durian Ipoh


Salam semua, harap semua sihat. Alhamdullilah, aku sihat jer sekarang. Busan tul ari tu tak bawak handset n broadband ke Ipoh, nasib baik jumpa CC, dapat check email etc. Dapat hilang bosan sikit. Sejak akhir -akhir ni aku dah kurang siarkan berita dari sumber lain, ada yang tanya, jawapannya aku nak cuba tulis sendiri, malas nak copy paste. Tak best la. Tapi bila fikir balik na tulis pasal apa, emmm.... Tak tahu gak. Macam takde idea lak, Hahahha. Sajer jer attached gambar sebab Uncle Tief, dak budak pratikal kat tempat aku kejer asyik dok ty camne la aku skrg, sama jer, sama gemuk sama pendek, huhuhuhuu. 

Rasa sekarang macam bau durian lagi, huhuhu, dekat Ipoh dok pulun durian. Hari pertama dah abis dah satu lori kitaorang makan, rasa penuh gas durian rasanya. Tapi busan masa kat Ipoh sebab tak sempat pun nak jalan jalan, hujan jer, lagipun macam takde apa jer kat Ipoh ( jangan mare orang ipoh),hihihihihhi. Tapi durian memang best.

Comments

Popular Posts