Dairi : Gigi Bongsu yang tersayang

Salam n Selamat berpuasa semua. Harap semua berpuasa, jangan tak posa, rugi tau. Kali ni aku sedang menghadapi saat paling sakit masa puasa, ni yang paling teruk pernah aku hadapi, sakit gilas, la, wua wua, wua wua. Akunya gigi bongsu nak tumbuh, so dia tolak gigi geraham la. Jadi sakit la, sampai demam dibuatnya. Tapi yang buat aku tak tahan tu, masa aku gi klinik, ader ulsa lak, so kena tunggu dua minggu lagi sampai ulsa tu hilang baru boleh cabut. 2 minggu tu. Dengan tak dapat makan ubat tahan sakit ( sbb puasa), aku dok menderita dari awal pagi sampai la ke petang, nak nangis pun ader, sekarang ni dah dekat seminggu aku tanggung, sakit, wua wua wua. sakitnya.

Comments

minn said…
its remind me 5 years back when i was in UIA pj..masa tuh gigi bongsu kuar..menangis bagai nk rak..guling2 sakit gile babas...hahahhaa..so, i do understand ur feeling.

Popular Posts