Dairi:Balik Kampung.EMMMM.......jodoh oh jodoh

salam semua.skrg ni aku tgh baring atas sofa sambil terkebil kebil mengantuk. Overdose tidur siang tadi tak membantu untuk aku stay lama depan phone aku sambil menekan skrin sesentuh. Kat kmpg muar,aku n family akan bertolak ke kota tinggi esok untk majlis perkahwinn sepupu. Malas tul nak drive sebenarnya tp dah kena pergi.WAJIB. .....ckp mak aku.Pasni,mesti dah kumpul ramai,mesti tanya aku biler nak kahwin,punya ramai andartu,aku jantan bujang lak disuruh kahwin cepat.Aku selalunya jawab"sabarla.takde jodoh lg"Malas bikin kecoh.Kita yg tak kawin org lain lak lebih2.Suka hati la.Niat hati secara jujur nk kahwin tp takde yg melekat di hati. Tahla. Mungkin demand kot(perasan).Bukan per,klu nak carik,nk sama mcm ex aku dulu.Perfect 4 me.Tapi takde jodoh.My fault. okla.Malam dah ni.Aku nak tidur.Jodoh oh Jodoh.Kat mana la ko.

Comments

aShaBuLz said…
ada rezki kawin gak bro.

yg penting usaha dan tawakkal. huhu~
Anonymous said…
Bersabarlah dgn ketentuan Allah. Tak semua yg kita sayangi, cintai dan kenankan itu akan menjadi milik kita. Setiap sesuatu itu ada kebaikannya. InsyaAllah ada yg lebih baik untuk kita namun begitu jgnlah merasa putus asa. InsyaAllah akan datang seorang wanita yg lebih sesuai untuk dirimu itu. Berusaha untuk memperbaiki diri dan mempersiapkan diri untuk menjadi seorang lelaki yg bakal menjadi seorang suami yg lebih baik dari yang dulu. Saya akan mendoakan kebaikan buat dirimu itu.
FK said…
terima kasih pada semua yg bg feedback.jodoh ditgn ALLAH.terima kasih kwn kwn.
FK said…
terima kasih pada semua yg bg feedback.jodoh ditgn ALLAH.terima kasih kwn kwn.
grorilaz said…
sabar je la khapiz...aku pon cam ko gak...x abis2 tanya pasal jodoh...kang pas kawin plak dorang akan tanya laks bile nak dapat anak?....rase2 nak lempang pon ader....jodoh x kemana..tapi kita perlu mencari....

Popular Posts