Sinema: Antara Papadom: Beyond a Reasonable Doubt dan Sorority Row

Antara cerita yang aku tengok dalam 2-3 minggu ni:
Oklah, berbaloi dengan RM 10, lawak, suka Liyana Jasmay,cute arrr. Tapi dah tgh tgh, meleret lak sangat dibuatnya. Tak rugi tengok, best jugak. Tapi..................... rasanya, Telentime patut dapat best pic kot,huhuhuhu.

Cerita ni????? Ada jalan cerita tapi penceritaan, lakonan, set, semua hampeh. Rugi lak tak. Awal awal, bosan nak mampus. pastu ok skit. Membazirla.


Yang ni lak macam cite yang kita tengok ari ni, dalam sejam pas tgk, tak ingat langsung dah. Takde apa yang pelik n menarik. Setakat kalau dah takde pilihan tu, okla, Berbolai untuk RM 10 anda, tidak sama sekali.

Comments

aShaBuLz said…
hurm....bagi aku cerita papadom paling best skali. sebab menyentuh sentimen keluarga. tapi ada scene2 yang agak meleret dan kurang sesuai ditonton budak bawah umor...huhu
tul tul, setuju setuju. lama tak dengar khabar, harap sihat selalu

Popular Posts