Tuesday, January 5, 2010

Dairi : Penthouse untuk hamster



Salam 2010. Harap semua sihat sejahtera. Kali ni cuma nak kongsi gambar-gambar hamster kepunyaan kawan satu rumah. Gambar pertama tu penthouse baru buat hamster.Mahal tu. Bukan aku yang belila. Budak umah aku ni dah kemauruk gile kat barang-barang hamster. Aku tumpang tengok jer.Huhuhuhu. Leceh gak bela binatang peliharaan ni. Sapa yang betul betul nak jaga, baru la ambik, nanti ada mati ditinggalkan  lak,huhuhuh. Semuanya ada 4 ekor dan comel comel belaka.



Ada seekor ni mata merah, takut gak tengok. Dulu aktif, sekrg slow sikit. Tak tau kenapa. Kuat gaduh dulu. Sekarang kurang. Kena pulau kot denan yg lain?



Hihihi, gambar hamster tengah bermanja-manja. Comel. Tapi awas, letak jari, kena gigit  la,huhuhu. Semua nak digigitnya. Pastu kuat makan. Ngup ngup ngip.

2 comments:

aShaBuLz said...

hamster...teringat dekat sugar glider...spesis tu mmg comel2...tapi kalau tak pandai jaga habisla..heh

OnE HeArT..OnE LoVE.. said...

salam.
comel nye hamsters.
sy percaya dr jenis campbell.=)