Dairi: Sejarah Sim City berulang,kini Farmville muncul dalam hidup aku



Aku dibulat dan di censor bagi mengelakkan digelar hantu Farmville.hihihi

Salam semua. Emmmmmmmmmmmmmmmm, Hari ni dah sah la aku jadi kipas susah nak mati (die hard fan) Farmville. Ni semua dari tangan gatal aku dok main-main tekan-tekan punat komputer ni, last2 tertekan farmville lak jugak. Lama dah tahu pasal farmville ni, tapi malas nak layan, takut terperangkap. Akhirnya, kilauan butang farmviille secara auto, aku tekan n masuk gak. So, kawan-kawan yang main, jadi la jiran aku yek. Pastu bagi hadiah etc.Hihih.

Aku ni memang kaki game dari kechik. Dulu-dulu, pernah kerja kilang papan sebab nak beli Nitendo. Masa sek men, aku suka main semua jenis Sim (game keluaran EA). Sim Family, Sim 3000, 4000, n 2000 pun aku pernah main. Rekod paling hebat, aku main semingu tanpa henti2. Siang malam pagi petang. Masa tu aku masih sekolah lagi. Tapi sekarang, aku selalu gak test power main Command Conquer. Semua la dari jenis2 ni, General, Zero Hour, sehinggala ke Teberium Sun. Sapa nak lawan online, bagi tau aku. Dulu masa kat U, paling kurang main guna network mesti cecah lima jam. Biasanya start 12 pagi sampai ke pagi.Hihihihihi. Huhuhu, seteru aku dulu masa U, syuk la, daus n asri.hihihi. Seronok Gilos. Tapi sekarang dah slow.

Pepe hal, aku harap, demam Farmville tak kemaruk sangatla.Oklah kawan. Chow dulu. Bye bye.

Comments

Popular Posts