Dairi: Hari Lahir Havoc??? Havoc tu apa????



Salam semua, harap semua sihat. Kepada semua yang pernah membaca blog aku ni pasti nampak perubahan pada template. Saja nak ubah angin. Selain itu, aku ada masukkan gambar gambar yang aku ambik dengan baby  aku. Sajer nak berjinak-jinak.

Selamat hari jadi untuk diri aku. Seronok betul sambut hari jadi kali ni. Pada semua yang bagi ucapan, bagi dinner, lunch, hadiah, terima kasih bebanyak. Kali ni banyak la hadiahnye. Murah rezki. Gambar kat atas tu, one of my favorite hadiah. Coklat, nyum, nyum, nyum Yang lain-lain, minyak wangi (sukenyer bau dia), sandal, set pencuci muka, jam, kad, baju, gambar, wall kad...........etc. Rezki murah tahun ni kot. Pastu siap ader hadiah misteri lagi. Aku tahu dah sapa kasik, emmmm. Terima kasih yer.

Tahun ni tahun Havoc??? Kenapa ya. Havoc tu apa. Tahla. Kawan aku yang cakap. Tapi bagi aku tahun ni agak sama jer dengan tahun sebelum ni. Kalau dulu ramai wish guna sms, sekarang ramai yang wish kat FB, HI5 and Friendster. Zaman dah berubah.

Oklah,dah malam ni, nak tidur ni, thanks kekawn...........................

Comments

abaiis said…
sapekah yg misteri itiew... jeng3... murah rezki... alhamdulillah... :-)
Muhammad Nazri said…
Havoc.... dari pandangan saya ialah perkara yang di luar dugaan ... seperti kecoh , kelam kabut dan sibuk .. mungkin lebih tepat sibuk ...

Popular Posts