Grafa : Bad Place too Eat, very poor customer service


Salam,

Saya baru sahaja balik dari Grafa dan saya sungguh kecewa dan amat terperanjat dengan mutu dengan service yang diberikan kepada pelanggan.Setelah apa yang terjadi, saya nekad, inilah malam terakhir saya makan di Grafa Saya anggap ini pengalaman te buruk saya di kedai makan sbb Grafa sebuah restoren makan yang kononya populer(sbb dah masuk TV kan). So, niat saya kongsikan pengalaman buruk ini semata-mata bagi membuka mata Grafa mengenai mutu service kepada pelanggan.
Saya datang bersama kawan, order 2 Mushroom Beef Burger, Onion Ring, 2 jenis kek, 2 jenis air. Pelangan memang ramai, dan saya memang menjangkakan makanan akan sampai lambat.
Setelah air dah habis separuh, akhirnya makanan pertama sampai. Mushroom Beef Burger. Pelayan kata satu lagi tgh buat. Ok that fine.
Tunggu, tunggu, tak sampai, bila tanya, tgh buat. Onion Ring pun tak sampai, kek pun tak sampai, org sebelah dah dapat.
Saya tunggu lagi, Onion Ring pun tak sampai, kek yang tak perlu mask pun tak sampai, 2 org sebelah dah dapat.
Kawan saya pergi tanya, pelayan kata tgh buat, bila minta kek, 1 kek saja yang dibagi. satu lagi tak bagi jugak. Onion Ring katanya tgh masak.
Tunggu..... tunggu.......
Saya tanya semula. Last last pelayan kata tak buat lagi, onion ring pun tak buat lagi, kek pun dia lupa nak bg. WHAT THE FUCK!!!!!!!!
What wrong with U and your staf????

Comments

Popular Posts